steppix

Page up

Kategori: Allmänt

Sitter här och softar och tänker igenom dagen. Relativt mysig har den varit. Fram tills klockan sex iaf. Sen blev det massa intriger och det blev mest jobbigt. Skriver mer om det i andra bloggen.

Igår var ett äventyr för sig: Buss från mig till stan, vänta i 20 min på ny buss. Åker 1an och i bussen träffar jag coola människor. Går till Lucas som glömde bort mig och Josefin. Vi vandrade helt knasiga vägar innan vi hittade till kolbäcksbron.

Fick en rejäl chock när jag träffade en person jag aldrig trodde jag skulle träffa igen och ville nästan bara dö.

Vi softade där ett tag men beslutade oss för att dra till Ersboda. Väntade på bussen i år, och fick veta att vi just lämnade en asvärd fest som var hos Lucas. ( Vi trodde inte att vissa redan gått dit innan Lucas så vi blev lite ägda.)

På stan träffade jag och Jossan läskiga gubbar och sedan fick vi veta att det inte gick någon buss till varken Ersboda eller till mig. Vi vandrade då hem.

Vi åt mackor, drack te, såg början av Chocolate och sedan somnade vi.

När vi vaknade softade vi mest och resten vet ni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: