steppix

Jag hatar Kulturnatta!

Kategori: Allmänt

Nästa kulturnatta ska jag sitta hemma, dricka, mysa och skratta åt allt elände alla andra på stan går igenom. Detta hände mig denna kulturnatta:

* Sitter ensam på stan sjukt länge
* Det börjar regna så vi sitter och dricker öl på en bilparkering med tak.
* Polisen kommer dit och häller ut mina 2 st 5,2or som jag har kvar.
* Polisen drygar.
* Pissproblem
* Springa runt och leta folk

Och liknande. Inte kul.

Nu har jag ätit mackor, druckigt oboy och snackat med Tobbe. Hemma är det ju bäst.

Kommentarer

  • Marina säger:

    Hade inga batterier så jag kunde inte få tag på dig! poliserna var iallafall verkligen igång på kulturnatta... hela kvällen var totalt superjobbig hur som helst så

    2009-05-26 | 20:56:19
    Bloggadress: http://warhola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: