steppix

Jag är faktiskt ganska duktig ibland.

Kategori: Allmänt

Har snart skrivit 2 sidor om Peter Tjakovskijs liv. Sen ska jag skriva om epoken, hans verk och sedan lyssna på ett verk och analysera. Detta ska bli klart idag. Tyckte det var bäst att göra det hemma. I skolan skrev jag mitt engelskaprov och jag tror jag får MVG där. Kind of awesome.

Detta ska jag hinna med innan skolan slutar:

* Muntligt nationellt i matte
* Skriftligt nationellt i matte
* Eng bokrecension
* Hk ekonomiprovet
* El kemi provet
* Fysik prov 1
* Fysik prov 2
* I och U länder
* Islam provet 
* Mjukis byxorna
* Musik uppsats
* Bokrecension till svenskan

Känns tufft med 7 prov, 4 uppsatser och att sy klart mina byxor. Men jag ska klara det!

Nu ska jag fortsätta skriva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: