steppix

Hej hej Steffi.

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort många saker.

09.10: Tar bussen ner till stan och hämtar upp mamma.

09.40: Anländer till sjukhuset och mamma letar efter ett ställe där dom säljer cigg.

10.10: Jag får komma in hos tandläkaren. Hade inga hål med ska dit på fredag igen för att fixa någon annan skit som jag inte fattade. Mina tänder ägde iaf.

10.50: Åker buss ner till stan. Där fixar vi lite saker och äter lunch.

11.52: Tar bussen hem för att hämta saker, som mammas jacka och fotopapper.

12.40: Tar bussen tillbaka till stan, skriver ut bilder och fixar annat. Handlar också.

14.52: Jag och mamma åker hem. Sätter upp bilder på mitt rum, käkar middag och softar.

18.00: Möte hemma hos mig, det ägde.

Nu sitter jag och softar och har just ätit en macka. Mitt sluta röka går relativt bra och jag är nöjd. Jag saknar Tobbe men han är värsta söt och jag är glad. Ska INTE ringa innan fredag. Kommer bli svårt men jag ska hålla mig.



"I've got a bike
 You can ride it if you like
 It's got a basket
 A bell that rings
 And things to make it look good
 I'd give it to you if I could
 But I borrowed it "

Kommentarer


Kommentera inlägget här: