steppix

Hardcore.

Kategori: Allmänt

Jag är vaken och jag är peppad på livet. Foxy har slaggat i min säng och rullat runt som ett as. Ungefär som jag då. Vi lär aldrig bli bra sängkamrater. Vara vaken och leka med henne har jag gjort, samt skrivit lite.

Orkar egentligen inte skolan, men eftersom Josefin (löken, löfgren, sötsaken m.m) är så duktig och alltid hjälper mig så är det bara att kriga sig igenom detta.

Det kliar på mitt ben men det är nästintill omöjligt att klia sig på benet när man har jeans. Skitkul.

Om en timme ska jag till skolan. Detta ska jag göra innan:

* Sminka mig
* Fixa håret
* Leka med katten
* Softa
* Dricka mer kaffe
* Borsta tänderna
* fixa ihop lite skit.

Lets us use drugs to be happy.



Finns det något roligare än att hitta bilder på fulla personer?
Saknar mitt blonda hår lite faktiskt.
Och om ni undrar om jag klätt av mig, så tyvärr. Jag kom dit sådär.
Vi skulle ju vara Pussycat dolls. Men jag släppte ut håret, jag blev ju less.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: