steppix

Bilder och min fredag.

Kategori: Allmänt

Var i skolan ett tag och sedan blev det tandläkaren. Efter det softade jag på stan med mamma och vi käkade lunch på pasta vagnen. Sjukt gott och mamma är så söt.

På kvällen åkte jag till evelina men jag stack hem efter ett tag. Annars satt jag mest vid datorn och softade.

VISION FESTIVALEN:
När: 20 maj
Vart: Under Cafe station
Inträde: 40 kr

Vad kan man se:
Många snygga bilder.

Band:
Malin Frimodig (umeå)
Kreti & Pleti (umeå)
Night (umeå)
Mavoc (umeå)
Memento (umeå)
Nederbörd (sundsvall)
Komposters (märsta)

Billig läsk kommer att finnas att köpa.

KOM DIT! Hör av er för mer info.


Bilder från fotograferingen i torsdags:


Isidor och Ludvig kastade sten mot folk som promenerade.

Vissa kläder visar mer än man kanske vill ibland.

Jag kan forma min kropp hur jag vill.

Hoppla.

Bilder från andra fotograferingen:


Josefin är så söt.

Jag är också ganska snygg jag.

Nu ska jag mest bara softa och ikväll blir det nog en massa mys.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    FY FAN VAD JAG E RUND. vanni har haft rätt hela tiden. jisess amalia.

    2009-05-17 | 01:57:39
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Josefin: Men du är ju sjukt jävla söt! Kameran lägger också alltid på massa kilon. Det är nog ljuset som knasar, vilket den gör på en av mina bilder också. I look med barn. <3

    2009-05-17 | 13:50:45

Kommentera inlägget här: