steppix

We gonna go walkin through the park every day.

Kategori: Allmänt

Jag gillar inte hur ni förstör honom till grund och botten med era falska beteenden. Jag kommer aldrig tycka om det.

jag tycker inte heller om hur en annan person beter sig hur drygt som helst och ändå inte säger någonting. Om du har någonting att säga till mig, gör det. Jag tänker inte respektera ditt beteende eftersom jag tycker att det du gör är rent av respektlöst mot andra. Nu vet inte jag speciellt mycket eftersom du inte öppnar käften, men det är såhär jag ser det.

Detta är inte det jag behöver just nu och jag kan säga redan nu att jag inte tänker avsluta vänskapen. Vad du gör åt saken är ditt val. Jag tänker i alla fall inte göra någonting.



Eyes that shine burning red
Dreams of you all thru my head
...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: