steppix

Saturday

Kategori: Allmänt

Vaknade upp vid 13.00 av att mamma ringde och sa att mötet började om 30 min. Tog mig upp, klädde på mig, åt någonting och sedan väntade vi på att deltagarna skulle komma. Vid halv 2 kom Joanna och sedan började vi.

Efter mötet droch jag, Joanna och Josefin ner på stan. Jag skulle nämligen köpa en klänning. Otur nog fanns inte min storlek kvar så vi nöjde oss med en liten hamburgare och ett 3 pack mer.

På bussen hem mötte jag och Josefin, Granis, Alex, Filip och deras vänner. Dom skulle hem och sova. Jag och josefin åt middag och sedan åkte hon hem.

Jag fixade till mig och sedan skulle vi till haga igen.

Denna gången var jag inte lika peppad med det var ganska okej ändå. Tobias ringde mig och vi pratade ganska länge. Det är svårt att vi aldrig ses nästan. Hoppas att han kommer nästa helg.

 

När denna fest var slut skulle alla dra. Vi som skulle sova här drog på en annan fest, inte jag dock. jag tappade bort folket och vandrade hem istället. Där väntade min säng.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest legat i min säng och sett på tv. Har även spelat lite gitarr och stickat. Nu ska jag nog spela lite gitarr och sedan dricka lite mer te.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: