steppix

Cheap Monday

Kategori: Allmänt

Försov mig nästan imorse men det löste sig. Skolan fungerade ganska bra och jag har pluggat engelska hemma också. Har även spelat gitarr, stickat och diskat idag. Annars har dagen mest varit soft.

Sitter just nu och lyssnar på Led Zeppelin och myser. Ska göra lite mer te tror jag.  kanske inte så intressant för er som läser men jag har inte så mycket intressant att berätta om idag. Förutom att dagens finaste person är Crille som går i 8an på min skola. Han har varit väldigt trevlig och mysig hela dagen och han har bjudit på cigg. ( Han är snäll utan cigg också, men det var extra snällt av honom + han vägrade ta emot mina 4 kronor)

Här kommer en bild på dagens finaste människa:


Stort tack och imorgon ska du få en stor kram. ^^

När jag ser den här bilden tänker jag på sommaren, även fast denna bild togs 1 Oktober förra året. Nostalgin tog över så jag tänkte bjuda på några bilder med sommarkänsla medans vi väntar på att våren ska börja helt här i norrland.


Jag var i huvudstaden i Juli. Samma månad var jag också på trästockfestivalen:

Efter trästock fylldes våra dagar av sol, bad och utefester. Precis som det brukar vara.

 

Skolan hade börjat och det fanns bara tid att festa på helgerna. Denna dag var en sådan dag. Se hur glad man kunde vara.

Nu är det mest kallt och jobbigt, men snart blir det sommar igen. Sommaren 09, det ska bli bra grejjer!

Sleep tight.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    åh det där minns jag.

    2009-04-05 | 22:11:15
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
  • hanna säger:

    fett länge sen vi sågs

    2009-04-12 | 12:56:27

Kommentera inlägget här: