steppix

2 hours

Kategori: Allmänt

Det känns som att min kropp bryter ihop. Mina händer skakar och det känns som att jag vill skrika åt någon, fast det inte är någon här. Abstinenserna är dryga och det är inte så här man vill ha det. Jag har varit vaken i 2 timmar nu och om 20 minuter ska jag ta mig ner på stan. Är framme vid halv. 30 minuters väntan innan mina vänner kommer som förhoppningsvis har nikotin med sig. Snart tror jag att jag skriker.

Ganska meningslöst inlägg, som vanligt, men behöver bara skriva så jag har någonting att göra. Hungrig börjar jag bli. Tror jag ska göra lite frukost nu, innan jag far. Det hade jag ju totalt glömt bort.

Nu måste ni hjälpa mig att hålla tummarna på att Crille är på stan när jag kommer dit, då får jag cigg. Ska smyga ner lite pengar i hans jacka då, jag är snäll.

Nu ska jag göra en macka och sedan sitta ensam och skaka innan jag ska till bussen.

Trevligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: