steppix

Sverigedemokraterna.

Kategori: Allmänt


Jag hittade nyss den här bilden och jag fann den ganska intressant. Ska Sverige bli fattigt på grund av invandring? Det låter ganska dumt enligt mig. Visserligen behöver sverige inte släppa in ALLA invandrare som vill in i landet, men seriöst Sverigedemokraterna är ju helt psykade.

"Varning till svenska flickor: Undvik oskyddat samlag med negrer som bär dödligt AIDS! Allra helst: Skända inte din ras, Ditt Sverige, Din familj och släkt." - Jaha, ska dom inte undvika alla människor som bär på aids eller andra könssjukdomar? Är det okej att då aids av en svensk eller? Sen så ska man väl inte oskyddat sex ändå, men man gör väl sitt eget val.

Nä, Sverigedemokraterna kommer alltid att vara allmänt korkade enligt mig. idioter säger jag.

Kommentarer

  • 123 säger:

    Du inser inte att dendär postern är gaaanska gammal?

    2009-06-21 | 23:05:01
  • Steffi säger:

    123: Vad spelar det för roll om den är ny eller gammal? Det är vad som står på den som är det jag har kommenterat. Åsikter kan vara gamla och nya och jag ville kommentera den här.

    2009-06-22 | 14:35:40
  • Erik Hellsborn säger:

    Det spelar väl en väldig roll om den är ny eller gammal. Ska du klaga på det här kan du lika gärna klaga på sossarna för deras steriliseringsprogram eller på Centern för deras gamla antisemitism.

    2009-06-25 | 13:40:39
    Bloggadress: http://erikhellsborn.blogspot.com/
  • Anders @ ungsvensk.se säger:

    Precis som signaturen 123 skriver är bilden gammal, från 1980-talet, och tillhörde inte ens Sverigedemokraterna utan organisationen Bevara Sverige Svenskt (BSS). Gör om, gör rätt. Det är alltså två bilder, men de är hopklippta av den vänsterextrema organisationen Expo, som har kopplingar till terrorgrupper, i samarbete med statliga "Kaliber" så att det genom guilt by association ska se ut som att SD stod för BSS-bilden. Den övre bilden tillhör SD, den nedre BSS.



    Och självklart kostar massinvandringen, mångkulturen och islamiseringen oss skattebetalare hundratals miljarder kronor årligen. Vad gäller aids kommer det ju ifrån Afrika. Dock är det inte okej med rasistiska budskap, men SD har ju inget med att göra. Det är de sju riksdagspartierna som är rasistiska mot svenskar och hederliga invandrare.

    2009-06-25 | 13:48:46
    Bloggadress: http://ungsvensk.se
  • Steffi säger:

    Erik Hellsborn: Har aldrig skrivit vad jag står för och vad jag har för åsikter när det gäller alla partier. Det finns saker jag gillar och ogillar bland alla partier. Om jag skulle hitta någonting som jag tyckte var bra eller dåligt som jag ville skriva om, skulle jag det såklart.

    2009-06-25 | 16:25:10
  • Steffi säger:

    Anders @ ungsvensk.se: Egentligen enligt mig spelar det ingen roll vem som har skrivit detta. Det är sjukt och dumt alltihop. Har aldrig gillar SD och kommer aldrig att göra det. Många andra saker som jag har hört och sett från det partiet har gjort mig illamående och tvivlat på mänskligheten.



    Visst så kostar invandringen pengar och jag tycker att man inte ska ta in ALLA som vill in i Sverige, men man ska inte utesluta allt och alla heller. Och ja, aids kommer från Afrika, men som jag sa, alla kan bära på smittan och vi svenskar har andra sjukdomar också. När vi invandrade andra länder för länge sedan bar vi smittor som dödade flera tusen människor. Varför sitta och klaga på invandrare som bär på aids då?



    Men tack för upplysningen!

    2009-06-25 | 16:29:34

Kommentera inlägget här: