steppix

Jag vill ha Josefin och pengar till fika.

Kategori: Allmänt

Jag tycker seriöst att det är dags för Josefin att komma hem. Det känns så otroligt tråkigt utan att ha henne i Umeå. Jag har ingen ork att göra saker och hon finns annars alltid här och peppar. Jag brukar inte sakna mina vänner så ofta om dom är borta någon dag, men det här är ju otroligt jobbigt!

Saknar också Tobia faktiskt, han är ju vännen jag har haft längst. Känns skönt att vi fortfarande är vänner och snart kommer han tillbaka hit, så man får vara stark och inte sakna för mycket.

Jag är sjukt sugen på att börja vara på stan igen. Gå och fika med en kompis eller bara dricka kaffe någonstans. Varför gjorde jag det bara en gång? Får mitt studiebidrag när jag börjar skolan och då ska jag lägga pengar på fika också.




Jag vill göra någonting impulsivt, vill någon vara med?

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Steffan, jag kommer ju till umeå vid tio på tisdag.. kan inte du möta upp mig så kan vi ta en frukost på stan? <3

    2009-06-21 | 22:38:37
    Bloggadress: http://josefinlofgren.blogspot.com
  • Steffi säger:

    Josefin: Det hade varit sjukt mysigt om jag bara haft pengar :(

    2009-06-22 | 14:36:14

Kommentera inlägget här: