steppix

I'ts what I do.

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har jag mest legat och degat med Tobias. Jag har varit sugen på massa söta saker och inget har vi råd med, makes me crazy.

Igår var det i alla fall fest hos Joel vilket ägde, vi drog senare vidare till Nydala. Vissa badade och vissa fortsatte att röja och softa. Helt klart en värd kväll.

Saker jag peppar just nu är.

1. Att Foxy ska få sina kattungar, vilket kommer äga. Vi tippar på två stycken men man kan ju alltid hoppas på fler. Kommer i alla fall att bli sjukt mysigt med små pälsbollar som springer runt.

2. Att jag fyller år. Kommer säkert få massa pengar av min far och jag behöver pengar. Fast jag vet inte, det finns mycket jag behöver. Sedan blir det ju också fest. Inte bestämt om vi ska ta det på fredag (3/7) eller på min födelsedag som är på lördagen den 4/7. Men det lär jag veta snart.

3. Trästock och möjligtvis urkult. Peppar sönder trästock i alla fall och behöver nog inte säga något mer.

4. Att få mitt studiebidrag. Jag kommer bli rik och bli awesome!

Nu ska jag återgå till mitt softande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: