steppix

Hehe sry.

Kategori: Allmänt

Har ju inte haft tid att blogga.

Lördag: Åkte till 4H för att träffa Ida och softa med alla coola djur. (Bilder kommer när jag tar mig tid) Efter det åkte jag hem och käkade och sedan åkte jag till Nydala. Var bara där i ca 15 min och sedan cyklade jag och Frida ner till stan för att sedan vandra till Bölesholmarna. Vi kom fram och började festa och jag badade sedan och blev kall. Fick sova hos Robin med honom och Marina och jag fick massa mat.

Söndag: Jag, Marina och Robin bestämde oss för att åka till nydala. Vi hämtade upp Tobbe hemma hos honom och åkte gick dit. Där var vi ganska länge med massa trevligt folk. Gick sedan hem och fick pizza av Tobbe. Resten av dagen/kvällen såg vi film. Vi såg King Arthur och Troja.

Nu duschar Tobbe och jag tar hand om Bella. Foxy är inte så glad för Bella ligger ju och förstör hennes säng. Nä det är ingen lek.

Har städat rummet idag och snart är det helt klart. Wonderful!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: