steppix

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Okej, sitter just nu och funderar över vad jag ska önska mig när jag fyller år. Mamma tycker att när man är 16 ska man få saker som man kan använda när man flyttar hemifrån. Det känns väl bra att ha saker tills dess, men just nu är det säkert annat jag behöver. Tallrikar och gardiner kan vänta ett år till. 4 gånger till ska jag ju få presenter innan jag flyttar, 5 om man räknar min 16 års dag.

Men jag vet inte ens vad jag behöver. Kläder är ju något som jag behöver, det äger. Jag behöver pengar också. Jag behöver en Ipod eller liknande och sedan vet jag ju inte riktigt om det är så mycket mer. Egentligen är det kanske det, men jag vet inte. Måste fundera.

Av mina vänner lär jag få söta saker och alkohol vilket äger. Söta saker är alltid mys och alkohol behövs till trästock m.m. Det blir säkert bra.

Funderar också på att färga mitt hår blont igen. Är ganska less på att ha brunt hår nu. + att jag har upptäckt att ALLA har brunt hår nu. Alla som har haft blont, svart, rött, blått, m.m har brunt nu. Känns inte bra alltså. Så funderar på att färga det typ nu men jag vet inte.

VAD FAN BEHÖVER JAG NÄR JAG FYLLER ÅR?

Kommentarer

  • hårfärg säger:

    hårfärg kan du ju önska dig

    2009-06-18 | 13:56:51
  • Steffi säger:

    hårfärg: Det kan jag göra, om jag nu ska färga det :)

    2009-06-18 | 14:01:18

Kommentera inlägget här: