steppix

Det händer alltid roliga saker.

Kategori: Allmänt

Festen igår var ganska rolig faktiskt. Världens jävla tält fanns på plats och allt ute ägde ju utom myggen. Vi satt mest och softade där och jag drack öl. Klockan 11 drog vi hem till Lucas och fortsatte festa, ägde också.

Tillsammans med Lill, Vanni och Isidor vandrade jag hem från Carlshöjd till Mariedal, det är långt. Isidor cyklade iväg hem någonstans runt berghem/mariehem. Var hemma vid 4 på morgonen, åt en macka och gick och lade mig.

Gick upp klockan 8 denna dag för att följa mamma till tandläkaren. Hon skulle få något medel så någon var tvungen att följa henne hem efter. Sov mest i ett rum hela tiden.

Snart ska jag dra till Nydala och bada som jag gjort i 3 dagar nu. Så jävla underbart skönt!

Nu ska jag gå och kolla om mamma fortfarande andas och sedan ska jag göra mig klar för att bada!

cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: