steppix

Cupcakes, pojkar, moppar och kläder.

Kategori: Allmänt

Det är nog vad min kväll har erbjudit. Började att baka med Josefin och allt gick bra. Dom blev sjukt fula, men dom smakar säkert gott... eller något.

Fick sedan en påse med kläder och sedan vandrade vi vidare till Josefins far. Där klippte Josefin håret på Tommy och vi kollade klipp på tuben och sedan fick jag mer kläder.

Fick skjuts av Simon hem och alla andra körde med oss. Det blev en fin entré när jag kom hem. Skönt att få skjuts med alla påsar.

Alla kläder förutom 2 kjolar och ett par byxor passade. 3 sjukt snygga klänningar, massa överdelar och massa andra saker fick jag. Är så jävla glad. Tack som fan josefin! Du är ju helt amazing.

Vill bada men ska inte, måste lägga mig, ska sova! Kan iaf se Navy CIS vilket är typ om 20 min <3.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: