steppix

Bakis eller?

Kategori: Allmänt

Igår var en roande dag. Sista skoldagen peppade man som satan.
Efter skolan sov jag ett tag och sedan åkte jag ner på stan för att träffa Isidor och kenny. Vi softade på stan ett tag och sedan gick vi till Ronja för att softa jävel innan festen. Vi gjorde oss klara, blev ju en sjukt snygg kille. Kallade mig för Jonathan också. Folket började ramla in och festen startade.

Drack mitt smultron vin och det ägde. Softade med Isodor, försökte dansa som en kille, raggade på brudar, softade i en säng, rökte på balkongen och som sagt rockade röv.

Polisen kom någon tid och jag och Frida var listiga och sprang ner för alla trappor och softade i tvättrummet. Det var sjukt spännande. Vandrade sedan hem med Isidor och Frida. Hittade en hink och en spade som jag tog med mig hem och sedan sov vi.

Vi vaknade vid åtta på morgonen och ville ha Cola. Klockan 10 köpte vi läsk och chips och seda såg vi på Battle Royale. Dom drog hem vid kvart över ett och jag badade nyss. Sjukt skönt.

Ikväll blir det kanske att basta, vi har hyrt bastun annars ska jag bara ligga hemma och se en film. Kanske blir det annat också, men detta är vad jag väntar mig nu.

Bilder kommer senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: