steppix

3 JULI = FEST

Kategori: Allmänt



Alla som inte är på Arvika, fiskar, eller bara inte befinner sig i Umeå borde ju komma till "Tårtkalaset". (JAG FYLLER JU 16 PÅ LÖRDAG)

Det kommer inte finnas någon tårta och det är inte direkt något kalas men min käre Isidor kom ju på namnet.

Var: Det kanske blir hos mig, beroende på min mor och hur många som har tänkt sig att komma. Annars kör vi väl på nydala, bräntis eller om någon annan har ett förslag så säg gärna till.

När: Runt 20.00.

Utklädnad:
Behövs inte, men om ni tycker det är roligt så gör vad ni vill. Alla som äger kommer in hur som än ser ut.

Present: Ska ni ha med, men det kan vara vad som helst. Alkohol, askkopp, cigg, gamla kläder, något riktigt knasigt eller bara någonting random. Jag blir glad för det mesta.

Saker som jag önskar mig:

* Alkohol
* Cigg
* Gifflar
* Chokladmjölk
* Random saker som ni vill ge

*PRIS TILL DEN SOM HAR BÄSTA PRESENTEN!
* ÖVERRASKNING TILL ALLA.


KOM DIT SÖTNOSAR!

PS. Om vi skulle vara hemma hos mig släpper jag inte in vem som helst. Om du är osäker på att jag tycker om DIG, fråga innan så slipper du pinsamheter vid dörren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: