steppix

Trästock 09

Kategori: Allmänt

Här kommer dom efterlängtade bilderna från mitt trästock 09.
Vissa av bilderna finns redan på min bilddagbok, här kan ni hitta den om ni vill se gamla bilder på mig och mitt liv och sådant jag inte lägger ut på bloggen.

Dag 1 Onsdag


Linda var taggad på att komma iväg.

Vi åkte ner på stan, köpte en macka från subway och softade med Lucas och Ludvig.

Linda tyckte det var soft att vi var påväg.

Första packet av fyra var öppnat.

Vi tyckte det var oerhört fräsigt med vind som blåste i håret.


Man kunde inte göra annat än att tagga.

Vi satt på bussen nu och tog en bild på den stora osthyveln.

Jag tror att Linda talar för alla när hon visar hur less hon var på att åka buss.

Men väl framme så gav Linda kärlek.

Men hon tog lite pauser då och då.


Det bjöds på dans.

Linda gav mer kärlek till mitt ben.

Signe visar upp boxen.

Signe gav kärlek till Lucas som inte såg ut att uppskatta det.

Det spårade.

Det spårade.

Ja, resten av kvällen/natten var som sagt spårad.

Dag 2 Torsdag.


Folk bara softade in i det sista.

Det ägde ganska hårt och vissa hade redan börjat dricka. Jag var en av dom.

Det var soft i tältet som vanligt.

Återställaren ska det ju vara.

Vanni var bakis och åt ravioli.


Vi fick ju några partypolare jag och Linda. Men innerst inne kan vi nog alla hålla med om att dom inte var särskilt party.

Gran var inte speciellt peppad, men det är han så sällan ändå.

Hans vänner var inte heller så peppade.

Linda försökte muntra upp Gran.

Och Alex var glad.

Dag 3 Fredag



Vi softade i tältet med en cigg.

Alex tittade förbi.

Tobias åt ravioli med en plastkniv.

Jag satt mest bara där och var söt.

Pussbild och väldigt torra och smutsiga händer.

Annars var jag mest snygg.

Och konstig.

Askkoppen var med i år igen.

Marina började parta också.

Det gjorde nog Thilde och Malin också.

PartyLinda

Marina, Robins lillasyster och tjejen från göteborg.

Jocke.

Tjejen från Göteborg.

Marina.


Party

Drickarposen körde hon hårt på.

Pussbild

Elin var glad.

Jag var också glad.

Vi träffade någon random snubbe.

Ungefär såhär var vi hela kvällen.

Och vi dansade hela natten.

Dag 4 Lördag.


Leo var arg. Tyckte jag var kul. Min mamma fyllde år denna dag men jag tog inga fler bilder. Vi ringde till min mor iaf och sjöng för henne.

Dag 5 Söndag.


Tobias var glad för idag skulle vi få åka hem.

Linda var inte lika glad för vårat tält var ju inte helt okej.

Såklart så peppade man inte att gå långt med all packning.

Vi tog oss till stan, åt på frasses, blev attackerade av fåglar och sedan åkte vi buss i flera timmar och sedan var vi hemma.

Detta var alltså mitt trästock 09. Det var awesome.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: