steppix

Så soft som det kan bli eller?

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till Skellefteå. Man kan inte säga att man inte peppar just nu. Det mesta är fixat just nu, men man känner ju att morgondagen kommer att bli stressig. Ska duscha, laga pannkakor, packa klart, köpa cigg, packa igen, leta saker, och lämna mitt hem 12.10.

Vilken minut som helst nu kommer Linda, då ska vi mest sitta och peppa trästock och jag ska försöka packa lite mer hade jag tänkt. Vi får se om jag hinner skriva någonting litet imorgon annars säger jag väl hejdå nu.


Bilden visar ungefär hur mycket jag peppar. Mycket pepp men ändå lite freakt out! (Egentligen är jag Erik 30 som partar, men man kan ju använda fantasin)

Är tillbaka på söndag - smutsig, äcklig, trött och slitet. Förmodligen hungrig också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: