steppix

Vissa saker ska man inte prata om.

Kategori: Allmänt

Livet är svårt just nu. Försöker fokusera på det positiva. Fotografering i Övik under lovet taggar jag och snart är det jul också. Dock när jag tänker på jul så dras det små paralleller i min hjärna. Julen handlar om att spendera tid med människor man älskar och som betyder någonting för en själv. Dig kommer jag inte träffa vilket förstör lite av den glada känslan jag borde ha till julen.

Jag har gjort mitt beslut nu för det är det som är bäst. Jag hoppas bara att jag är stark nog att utföra det när det verkligen gäller. Jag får förlita mig på krigarandan tror jag.

Igår var det en trevlig kväll. Några fina personer i min lilla bastulokal är aldrig fel. Om jag inte är helt ute och cyklar så var det jag, Linda, Gran, Frida, Vanni, Malin, Cocci, William och två vänner till Vanni. (Om jag glömde någon får ni inte bli ledsna.) Vi satt där och spelade öl-spelet fast vi drack vin också så det blev vin/öl-spelet.

Minnet sviker lite men jag tror vi var där till ett ungefär och att vi satt i bastun lite då och då. Jag och William drog hem till mig och då började jag må lite illa. Vi satt och pratade och jag mådde tillslut så bra att jag kunde släcka lampan utan att riskera att spy ner hela min säng. Vi somnade runt halv fem och då ville min kropp ta livet av mig kan jag säga.

Lämnade min säng vid 12 och följde med William ut till vägen så han kunde hitta hem. Åt sedan en macka och sedan har jag bara varit bakis och sett på tv hela dagen. Ikväll blir det nog att ta det lugnt, men man vet ju aldrig vad som händer på en söndag.


Vad är grejen med lördagar?

Nu ska jag.... ja, jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: