steppix

Vi lever på att tro på någonting vi inte tror på.

Kategori: Allmänt

Jag ska börja försöka göra saker som gör mig glad. Problemet är att det som gör mig gladast inte går att ordna verkar det som. Men jag tänker inte ge upp hoppet för då kommer allting gå åt helvette. Visserligen så är jag redan inställd på att det inte kommer att bli bättre, men jag tänker hoppas.

Idag har jag varit på stan med Linda ett tag. Stack sedan till draggen och var med lite folk, bland annat Tor, Erik och Gran. Vi vandrade sedan tillbaka till stan men där hände inte så mycket. Jag och Linda drog hem och drack lite kaffe och sedan bestämde vi oss för att fota lite.

Resultatet:








Att ha chilisås i ansiktet var ingen underbar idé direkt. Det sved som satan och smakade sjukt vidrigt men det var faktiskt roligt ändå. Vi hade inte tid att genomföra de andra idéerna men de kommer kanske bli av senare i veckan.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Ska inte bara sitta hemma, för då kommer jag bryta ihop och göra saker jag inte ska göra.

Btw. Det är otroligt hur en låt kan påverka som fan.

I keep looking for something I can't get
Broken hearts lie all around me
And I don't see an easy way to get out of this-
Cutting Crew - I just died in your arms tonight.

Det är verkligen en låt som växker minnen. Visst sämst minnen men den äger ändå. kan ju faktiskt lyssna på den nu utan att gråta.... Ibland.

Det kan gå!

Kommentarer

  • Jonathan ^^ säger:

    Fina bilder :D

    Men ni borde hitta nått bättre än chilisås.

    Sen tycker jag du borde bli lite gladare också, inge bra att vara nere! Ó.Ò

    2009-12-14 | 19:02:15
  • Anonym säger:

    PorrSteffi! :o

    2009-12-14 | 19:05:00
  • darja säger:

    sv: så sant som det är sagt. Galna tider var det.

    2009-12-14 | 19:30:32
    Bloggadress: http://wilmut.blogg.se/
  • linda säger:

    vad tycker du om redigeringen? blev det knäs eller dug det?

    2009-12-15 | 02:54:40
  • Arvid säger:

    Grymma bilder! Gillar 4,5 och 6 mest.

    2009-12-15 | 10:45:48
  • Steffi säger:

    Jonathan ^^: Tackar, jo det hade varit bättre med någonting som inte var lika starkt.



    Anonym: Oh yeah, det finns ju inget annat man kan göra!



    Linda: Det var bra, om du har sparat orginalen så finns det mycket annat man också kan göra med dessa bilder.



    Arvid: Hehe, tack. Jag är ju bara för bäst liksom.

    2009-12-17 | 13:42:42
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: