steppix

Varje dag är en helt annan fiskpinne.

Kategori: Allmänt

Ont i magen, det äger för jag vet att det går över om ca 15 minuter. Annars är jag lite trött och less på att inte kunna få in kulan till min piercing. Men livet funkar.

Igår vaknade jag upp med Linda, Simon och Jimmy i mitt rum. Det var sjukt varmt och alla ville mest bara få i sig så mycket vätska som möjligt. Efter lite problem tog vi oss ner till stan. Väl där käkade vi lunch och fixade cigg. Kollade lite kläder med Haffu och Tobbe och sedan drog jag och Haffu hem till oss. Vi käkade middag och sedan hade vi möte.

Klockan åtta började jag göra mig i ordning och runt halv nio satt jag i en bil påväg mot Carlshöjd. Väl där började jag dricka vin och arbetade på att inte få extrem panikångest. Gick ganska okej, vilket kvällen också gjorde. Bröt totalt ihop, frös ihjäl på ett golv, slog en kille och lagade mat. Kvällen var ju alltså ganska rolig.



Simon|| säger:
haha jaa du är en riktigt busknöl du !


Typ ganska roande och det gjorde lite av min dag faktiskt. Busknöl var ordet.

Det är faktiskt ganska tråkigt att du säger att du inte kan visa känslor, vilket du både har bevisat och motbevisat. Det som är ännu tråkigare är att du faktiskt kan, men då var du full. Visserligen var jag också full och minns inte exakt allt, men jag minns det viktigaste. Att du inte minns är inte det mest roande men jag vet att du vet det innerst inne ändå.

Det är inte roligt att det har blivit såhär, men jag tror att det kan lösa sig. Ingenting är omöjligt och bara man ger saker och ting sin tid så brukar det lösa sig om man kämpar. Med tanke på allt du sa igår så borde du också nästan känna så på något vis. Grunden är redan lagd, nu måste man bara bygga upp allting. jag tror i alla fall att det skulle kunna bli någonting helt underbart av det hela.

They hold you down
Spin you round
Fuck you up
And they hold you down
- Babyshambles

Nu vet jag inte vad som händer. Linda ska komma förbi lite senare och det är någonting som jag ser fram emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: