steppix

Tisdagar är ju grejen.

Kategori: Allmänt

Sjukt less var jag när jag var i skolan, men det blev bättre när jag kom hem. har skrivit lite på min novell, spelat lite gitarr och softat vid datorn. Linda kom senare och gjorde min kväll. Ett glas vin var och massa gosigt prat, vad annars på en tisdag liksom?

Tydligen ska vi sova över på skolan på onsdag men det kan dom glömma. Jag har ett liv liksom och det är inte på skolan. Skulle kunna fundera på det om man fick ha med en karl och lite alkohol, annars nej.

Nu ska jag i alla fall äta något typ gurka eller något och sedan tvätta bort sminket och sedan mysa ner mig i sängen.

Btw, råkade nästan äta upp min tungpiercing idag, ägde inte. Annars funderade jag bara på att spränga hela skolan men det fixade sig.

Godnatt alla awesome people, ni andra kan ju sova dåligt. (Om ni inte gör det så är ni ändå inte awesome ni hade bara lite tur.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: