steppix

Rökning får din hy att åldras.

Kategori: Allmänt

Ja då har man lov nu då. Är stolt att jag lyckades ta mig till skolan lite halvt bakis och sliten som ett as. Min kropp håller på att lägga av och jag sitter och skakar oavbrutet i flera timmar ibland. Vet inte om det bara är för att min kropp inte klarar mer eller om det är för att jag är ledsen. Kanske är en kombination av båda. Hur som helst så mår jag inte bra.

Idag blir det av att bada och sedan diska och plocka undan på rummet.... Om jag orkar de vill säga. Ikväll blir det kanske av att träffa min kusin + vin.

Åh btw, det här är mest till Linda eftersom det bara är hon som fattar. Du vet killen i min skola som är sjukt jävla awesome men som har tjej. Vet du hur snygg han har blivit? Idag dog jag typ och ba och det blev ett riktigt "maaah" moment. Sedan såg jag en annan sjukt snygg karl på stan idag. Han log asfint och det var också ett fint litet "moment". Ägde. Träffade sedan Alex innan bussen och han bjöd på en cigg. Livet ägde.

"Du förtjänar någonting bättre än en idiot som honom. Du är så jävla underbar. Om han inte kan se det är det hans problem och det är han som förlorar på det... Och bara så du vet så har du mig."


Ska fixa lite bilder också så ni får något att kolla på, men nu blir det att fixa ihop en kopp kaffe och röka en cigg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: