steppix

Puss på livet

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur länge till jag står ut. "jag hör av mig senare" - Ja det var ett jävla långt tag. "har andra planer annars" men kul det lät ju som en plan. Jag är inte som dina andra vänner, jag tänker inte som dom och jag är ingen av dina killkompisar heller. Det vi har gått igenom är inget som många gör, därav är situationen annorlunda.

Det handlar inte om mina känslor för dig. Det handlar om att man visar sina vänner respekt. Du är vuxen nog att kunna inse hur fan man behandlar människor. Fattar inte du hur sårad jag blir av hur du behandlar mig? Det handlar inte bara om att det är du, hade känt nästan samma sak om det var någon annan. Men jag har sagt det till dig, du vet om det. Ändå gör du de saker som du vet sårar mig.

Klart jag vill träffa dig, men om du inte vill så skiter jag i det. Då räcker det. Såg dig som en vän men jag kanske hade fel. Visst alla är olika, men du måste i alla fall ha någonting i ditt huvud som säger tt du inte kan behandla människor såhär, eller?

Linda kommer snrt och om ett tag komemr Simon och Jimmy. Vi får se vart kvällen leder. Just nu är jag förbannad mend et löser sig.

Att ha kraften att ha stark
Att ha vishet att va klok
Allt det där, det lär du dig till slut
Och på resan som du gör nu
Dina frågor vill ha svar
Det är du som väljer vägen
Det är du som ger och tar

Så lär du dig till slut
Utav det du själv lär ut
Du tar din plats
Bland dem du håller av
Och sånt som du har drömt om
Den längtan som du haft
Se, du närmar dig ditt mål nu
Tog dig dit av egen kraft

Kommentarer


Kommentera inlägget här: