steppix

Onsdagar är skiten.

Kategori: Allmänt

Den här dagen har varit helt okej faktiskt. Vaknade upp runt tre, åt en macka, såg på Lassie och sedan kom Malin och efter några minuter också Ludvig. Det var ju liksom dags för rep. Vi drack först lite kaffe och åt knäck och sedan repade vi i ca 2 timmar om inte mer. Det gick sjukt bra och snart har vi tre låtar klara och vi har typ repat 5 gånger.

Linda kom lite senare och när alla andra hde åkt hem drack vi kaffe, pratade och spelade kort med min mamma. Det var faktiskt mycket roligt. Kan ha varit för att när alla slogs om segern och det var nära för alla fick jag fyrtal. Detta ledde till att jag vann och de andra fick 0 poäng. Jag är allt för duktig, fyrtal i ess dessutom!

Nu är klockan drygt elva och jag ska snart vandra in i mitt rum.... Jag tror det i alla fall. Men man vet ju liksom inte vad som händer.

"Det är bara sjukt lamt att tröstäta, vem fan tycker om tjocka personer?"
Vi är inte normala någonstans. Men tjocka personer är också gulliga på sitt egna lilla vis. Jag ska lätt bli tjock och gråta för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: