steppix

Obbola hej hej.

Kategori: Allmänt

Igår drog jag till Obbola. Det var faktiskt över förväntningarna. Jag och Linda tog bussen hem ca 05.50 efter en lyckad kväll-natt-morgon. Väl i stan kunde vi itne ta oss hem eftersom pressbyrån inte hade öppnat. Vi frös som satan och Lindas pappa fick komma och hämta oss. Ganska underbart. Väl hemma drack jag en kopp te och somnade sedan med sju små kattungar i mitt rum.

Idag har jag följt med mamma till obs, annars ingenting. Borde städa mitt rum men det käns så omständigt. Annars tycker jag Linda ska vakna så vi kan styra våran ultimata söndag.

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad" Tycker folk ska sluta ta sina vänner för givet. Man kan itne t hur mycket skit som helst av personer som ska vara ens vänner. man måste både ge och ta och just nu uppför sig de flesta jag känner som själviska idioter.

Bilder kommer senare när Linda behagar att ladda upp dom.

Nu ska jag ta en cigg och fundera på varför denn dag kallas för söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: