steppix

Midsommarafton

Kategori: Allmänt

Nu är det inte julafton längre och det tycker jag är skönt. Firade i alla fall min jul hemma hos min mormor. För en gångs skull var det faktiskt riktigt trevligt och roligt. Alla andra gånger vi firar jul är det spänt och alla vill mest bara äta och sedan åka hem. Idag stannade vi tills halv tio på kvällen och i tre jävla timmar spelade vi ett spel. Ganska knas men jag var nöjd.

Inte för att vara bortskämd men mina julklappar sög lite faktiskt. Det mesta av värde var 500kr (som ska räcka till typ 100 olika kläder jag behöver), en astrologibok och lite olika hudkrämer som var söta.

Annars har jag mest gått runt med en jobbig klump i magen. Jag oroar mig för mycket, jag vill för mycket. Nu gör det nästan för ont för att jag ens ska kunna tänka på någonting annat även om jag försöker. Jag ska ju vara glad. Jag ska ju det! Varför kan det inte bara fixa sig?

Annars blev det inge av med att träffa min kusin. Är inte så speciellt glad över att det blev som det blev men vi skall träffas imorn var den nya planen.

Lalala, all I want for christmas is you... lalalalalala.. Ska sluta tänka på den, den är grymt störande och dålig.

Herrå nu ska jag spela gta och vara lite ledsen hade jag tänkt. Ingenting går ju som planerat och som Linda och jag har bestämt: "Man får aldrig dissa planen" så gör inte det.

Herrå

Ps. Jag vågar visst fråga för jag ägerrrrrrrrr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: