steppix

Jag lever och mår

Kategori: Allmänt

Om det är så att du ljuger och han har rätt, då vet jag fan inte vad jag gör. Allt jag kan säga är att jag kommer förlora all respekt jag någonsin haft för dig och du kommer inte betyda mer än vad en polsk hora gör i mina ögon. Problemet är ju att jag inte kan fråga dig för det får jag inte.

Imorgon är det julafton som skall firas i Holmsund hos min mormor med min släkt. Känns inte helt underbart men det är jul och då får man kriga. Mamma vill det och jag vill göra henne glad. Kommer till och med ha på mig klänning och uppsatt hår imorgon för hennes skull. Klockan nio lär jag vara hemma igen och då blir det någon form av fest.

Sitter just nu och dricker en asgod drink jag gjorde nyss. Äger sönder och jag försöker vara glad. Mamma säger att man ska försöka tro på personen tills det bevisas att man inte kan. Därför försöker jag tro på dig och vara glad. Men det finns en liten del av mig som tvivlar på att du talar sanning och faktiskt undanhåller saker för mig.
Allt jag vill är att du ska vara ärlig.


Hey you, don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divided we fall.- Pink floyd
- Hey you

Jag önskar att du i alla fall kunde skriva ett hej......


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du vågar bara inte fråga.

    2009-12-24 | 00:28:51

Kommentera inlägget här: