steppix

It's the perfect denial.

Kategori: Allmänt

Idag har verkligen inte varit min dag. Förfrusit tårna ordentligt, brytit ihop, skadat handen och tvingats röra kattbajs. Förut hade detta inte stämt helt riktigt men just nu är faktiskt alkohol, cigg, Linda, Malin och Ludvig det enda som äger. Det mesta som inte hör till det bryr jag mig inte ett skit om. Linda, Malin och Ludvig är mina riktigt bra och nära vänner och bandmedlemmar, cigg äger alltid och alkohol är livet för det mesta.

Jag litade på dig till 100 procent men nu vet jag fan inte längre. Det känns som att alla dina ord bara var lögn och att det bara var menat som att rinna av som vatten på olja. Trodde att det faktiskt var någonting att kriga för. Jag krigade för din skull. Att få det bevisat att du inte gör det för mig sårar. Trodde det betydde mer. Saker man vill ha krigar man för, så är det. Du vet vad jag tycker och alla gör misstag, men såhär behandlar man inte sina vänner. Man behandlar inte personer som man påstår gilla på det sättet som du gjorde. Hoppas du är nöjd i alla fall.

Imorgon blir det troligtvis alkohol och då jävlar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: