steppix

Helg och annat mys

Kategori: Allmänt

Man undrar nästan vad som händer med världen. Varför kan folk inte bara softa och umgås med sina vänner? Min helg har varit lite både och. Både bra och dålig.

Fredag: Ingen skola för det är inte min grej. Softade hemma och levde livet och sedan softade jag med Linda. Vi åkte hem till min kusin Sebbe på Berghem och softade där hela kvällen. Var faktiskt väldigt trevligt. Kirrade sedan skjuts med moppe till Carlshöjd typ. Det gick ju ganska bra, hehe. Tog mig dit iallafall och där var det jättefint. Alla jag träffade var asgulliga och jag ville typ ta med alla hem och ha dom i mitt rum. Det var lite knas men vad vore livet utan knasigheter?

Lördag: Vaknade upp och var sjukt bakis. Efter en tid stack vi till Maxi och köpte mat. Åt sedan mat och sedan softade vi resten av dagen. Tog bussen hem, käkade, spelade gta, träffade Marina och Robin samt fixade lite andra saker. Åkte sedan tillbaka till Carlshöjd tillsammans med Linda och vi softade hemma hos Lucas. Åkte sedan till Todd och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.

Söndag: Vaknade, rökte, åt macka, vandarde hem, softade. Softar fortfarande och snart ska vi käka. Senare ikväll ska vi göra ett pepparkakshu och Lill kommer komma förbi. Kanske Linda och Gran också.

Annars är jag sjukt taggad på att fotografera igen. Riktigt snygga bilder vill jag ha och bah åh yeah! Ska fråga vanni om hon orkar idag eller något.

Det är verkligen ingen lek men jag har iallafall en plan nu. Den behöver bara fixas till så ska nog livet funka igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: