steppix

Everyone's heart doesn't beat the same .

Kategori: Allmänt

Ingenting är bra just nu. Jag vill bara att du ska fråga hur jag mår och verkligen mena det. Jag vill att du ska bry dig. Jag vill massa saker och jag får ingenting. Vet att allt är mitt fel men jag skulle kunna ändra på mig om jag fick tid.

Konstant ångest och saker som inte går att göra ogjorda. Visst även om jag hade skitit i att göra det igår hade det hänt idag. Det kommer hända idag. Det är ond cirkel. Man gör det, ångarr sig, gör det igen för man får ångest för man gjorde det sedan går det runt.

Jag är i alla fall sjukt snygg och det funkar.





Dearly beloved are you listening?
I can't remember a word that you were saying
Are we demented or am I disturbed?
The space that's in between insane and insecure

Kommentarer


Kommentera inlägget här: