steppix

En annan dag.

Kategori: Allmänt

Igår vaknde jag någon tid, vilken tid vet jag inte riktigt. Klockn tre var jag i alla fall hemma hos min kusin Sebastian och klockn fyra var jag full. Vi ägnde tiden åt att cama med läskiga personer, röka, dricka och kolla på youtube. Det var faktiskt riktigt trevligt. Vid åtta skulle vi käka så Sebastian gick ut för att köpa cola och mjölk. Själv glömde jag bort brödet i ugnen och Sebbes kompis David kom. Kom ihåg brödet och sedan kom Sebastian tillbaka.

Efter att vi käkat fortsatte vi att softa och jag påbörjade att bli mer full. Klockan tio somnade Sebastian och jag och David drack öl, stoppade prinskorvar i Sebastians mun och camade med riktigt läskiga typer. Fan inte okej säger jag.

Vid midnatt vaknade Sebastian till och då blev det mer fest. Jag drack äcklig whisky och mitt huvud ville sprängas. Vid någon okänd tid kom Haffu och hämtade oss och vi tog en cigg hos mig. Sedan satt vi mest i mitt rum, jag ville dö. All drog och jag somnade fastän mitt huvud kändes som en tickande bomb som snart skulle sprängas.

Trevlig kväll var det!

Idag har jag bara softat och gjort knäck. Linda är hema från skogen och jag är nöjd. Vi får se vart kvällen tar oss, jag och Linda ska fira i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: