steppix

Du får mig att tycka om livet och det tycker jag om.

Kategori: Allmänt

Ganska galen dag. Tog mig till skolan och satt mest och softade. Blev sjukt less och fixade skjuts till stan. Softade lite på stan och fixade sedan cigg och softade på draggen. Gick tillbaka till stan med Jossan och Tor, träffade då Linda. Tor lämnade oss och vi andra gick och käkade. Hade ju inte käkat på hela dagen. Lite senare kom Todd och vi softade bara allihopa.

Åkte hem vid någontid skulle gissa på fem. Badade direkt och somnade sedan på soffan. Det var äget. vaknade för 40 min sen ungefär och nu tar jag det ju bara lugnt. Ska snart spela lite gitarr tror jag eller bara se på tv. Har faktiskt ingen aning.


Japp, jag har ju sett ut såhär en gång i livet. Ska ladda upp bilder från 06-09 inom kort, måste bara orka göra det. Det kommer bli spännande.

Du får mig att tycka om livet och det tycker jag om.

Kommentarer

  • Erickah säger:

    Smeken e som baken - Delad. Kul att du fick dig ett gott skratt! Det var lite tanken med det oxå tror jag... :D

    2009-12-10 | 13:08:52
    Bloggadress: http://snackaomsex.blogspot.com
  • Arvid säger:

    haha soetast

    2009-12-10 | 23:03:12

Kommentera inlägget här: