steppix

Galen fredag och galna djur.

Kategori: Allmänt

Igår var det fredag och då hände det grejer!



Såhär söt och taggad var ju jag på att jag skulle till skolan!




Första lektionen bestod av att leka med dessa små söta ökenråttor som inte var speiellt gamla. Att könsbestämma såhär små ökenråttor är ingen lek men det gick tilsllut.





Det finns så många söta fjur på skolan. Det är faktiskt riktigt roligt att gå där när man ändå får gosa med alla dessa djur.

Att röka på bron är faktiskt ganska roligt. fast allt blev blått med kameran och jag orkade inte ändra vitbalansen. Det fick vara blått och awesome.

Karolin är en mycket söt flicka men gillar inte att vara med på kort så mycket. Vi hade datakunskap och jag dissade provet för jag fattade absolut ingenting. Istället softade jag med msn och drack kaffe.

På lunchen får vi alltid kakor på fredagar, men det är min grej att ge bort min kaka. Idag delade vi på min så Therese och Karolin foch 1,5 kaka.




Rökpaus efter lunchen sedan arbetsmiljö & säkerhet. var bara där i 20 min dock för sedan rullade jag ner till stan.

Letade papper med Fredrik (Haffu) och sedan träffade jag Therese.

Vi softade på Frasses ett tag.

Träffade ju Tobbe också. Det var mycket länge sedan man fick se den lilla pojken.

Vandrade mot draggen och såg en skyltdocka med gigantiska bröst. Det framgår dock inte på bilden hur stora dom var men det ägde ändå.


träffade trevliga pojkar och softade där på draggen tills de hade slutat.

Vi drog till stan och där träffade jag Crille. Vi fixade pengar, mat och alkohol och sedan drog jag, Tor och Erik hem till mig.




Fest liksom. He-he.

Minns inte vilken tid jag stack hem men jag somnade inte på ett tag. Åt en macka och såg på någon barnfilm som var askonstig men det ägde.

Idag har jag sovit i princip hela dagen och det har ägt. Nu ska jag gå och bada och älska livet. Sen blir det fest liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: