steppix

Det finns någonting som heter konsekevstänkande.

Kategori: Allmänt

Jag har gjort allt för dig och du ljuger mig rätt i ansiktet. Vem fan tror du att du är. "Jag minns inte" Din jävla falska lögnare. Det du har sagt säger man fan inte bara på fyllan. Jag klarar inte av att du bara leker längre. Jag kan ta det mesta men du har fan ingen jävla rätt att göra såhär.

Det rinner långsamt men ändå snabbt. Det är smärtsamt och gör ont men det är samtidigt så befrinde. Det finns saker som aldrig ljuger och alltid finns där. Det är så fel men ändå så rätt. Att du bara inte kna förstå vad du faktiskt håller på med.

Du är som en cigarett, långsamt tar du livet av mig. Skillnaden är att på ett cigarettpaket varnar dom, "rökning kan döda" Det har inte du gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: