steppix

Asså det är ju ingen lek det här.

Kategori: Allmänt

Destruktiv. Destruktivt. Destruktivitet. Destruktiva handlingar. Destruktiv.

Jag ska inte, jag ska verkligen inte göra det. Men det är så fucking jävla svårt att bryta det beteendet. Jag orkar inte utan och jag orkar inte med. Inte fler, inte en gång till. Det är dock allt min hjärna fokuserar på och jag vill inte det. Det är sjukt och inte ens lite okej på något sätt. Jag behöver det inte, jag vet det. ingen gör det men jag vill. Det är en säkerhet i sig själv och det är någonting man klarar av. Det ska hjälpa.

Allt går bara åt helvette nu. Allt är destruktivt och det som inte var det för ett tag sedan är det nu. Ingenting vill fungera och ingen vill göra valen som gör allting rätt. Ingen vill kämpa för någonting längre och ingen förstår heller. Tomma ord och idioti är allt man får fram, syftar på överlaget nu. Jag klarar inte av det här längre.

Jag vill bara spola tillbaka tiden till den tiden du inte existerade. Du var ingen, du betudde inget. Sedan ska du såklart betyda och säga saker du inte kan hålla. Säga saker som betyder men inte för dig. inte i efterhand. Du förväntar dig att allt ska bli bra, me det funkar inte så. Jag kan inte stå på egna ben just nu och du gör det inte lätatre. Du sa att det var annorlunda, men du ljög.

Jag vet fan inte vad jag ska tro längre. Du talar inte i klarspråk och du ändrar dig. Tro på dig själv och sluta tänka på fel sätt. Visst inte mitt val, men jag försöker hjälpa dig. Men det är fan inte lätt att hjälpa någon som inte ens kan försöka på egen hand.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: