steppix

Wonderful times.

Kategori: Allmänt

Det händer så mycket roligt i mitt liv just nu. Jag ser verkligen fram emot att vakna.

Idag har jag fått en egen kalv på skolan. Den är så otroligt söt. Nästa fredag ska klassen få väga sin kalv och sedan ska vi få ta hand om den, ex borsta, gå på promenad med osv. Kommer ta med kameran någon dag och ta lite bilder så ni kan få se den. Annars idag var skolan helt okej. Efter skolan softade jag på stan och sedan stack jag och Linda hem.

Imorgon ska klassen till Burträsk och ha studiebesök på ett hunddagis eller hundpensionat, jag tror det kommer bli riktigt roligt. Fan vad folk underskattar forslunda. Allt roligt man får göra gör att man lätt tar sig igenom ämnen som matte, engelska och liknande ämnen.

Nu ska jag fika lite och sedan se på Dexter. Kan inte säga att jag är ledsen och jag taggar livet som fan just nu!

(Bilder från festen i lördags kommer troligtvis imorgon.)

Cya

Kommentarer

  • Marina säger:

    Du verkar ha det jättebra där, vad bra för dig!

    2009-08-31 | 22:11:30
    Bloggadress: http://warhola.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Marina: Ja, det är riktigt roligt. Det blir också bättre för var dag som går.

    2009-09-01 | 17:34:24

Kommentera inlägget här: