steppix

Warriors

Kategori: Allmänt



Jag hällde ut spriten kan jag bara säga. Är ganska stolt över mig själv, och Linda såklart. Ett nytt och stort steg fram i livet. Vi mognar, vi slutar, vi är, vi vet vad vi är och vi är det....Inte stolta, men kan bli.

Vissa saker kommer man klara av att lösa, man måste bara kunna erkänna felet och be om hjälp. Hur svårt det än är, kan man lösa det om man bara försöker. Jag har Linda som hjälper mig och jag hoppas att jag också kan hjälpa henne. Snart har jag en stöttande pojkvän hoppas jag också och mitt liv kommer nog bara bli bättre nu.

Warriors.

Ps. Hoppas också attd et blir någon awesome fotografering snart. Linda måste bli frisk nu och vi behöver snygga boys som vill vara med.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Tummen upp till er flickor!

    Vi kanske får ha en rehab weekend här i stugan också, kan baka, fiska, bada, sola, fila tånaglarna, titta på film, lyssna på musik och känna oss ganska awesome.

    2009-08-06 | 22:42:28
    Bloggadress: http://josefinlofgren.blogspot.com
  • Anonym säger:

    ta bort händera ist

    2009-08-13 | 23:24:10

Kommentera inlägget här: