steppix

Vad i själva fan?

Kategori: Allmänt

Åkte till skolan idag, vi hade bara datakunskap, växt/djurliv och svenska. Åkte sedan bussen till stan och stannade där i en timme typ. Åkte sedan hem och drog till bikupan. Köpte världens coolaste pryl, bild kommer imorgon så ni får vänta. För hör och häpna. När jag kom hem fick jag helt plötsligt feber och började frysa som satan. Badade i det varmaste vattnet man kan ha i ett badkar, drack te, åt frukt, vitaminer och smärtstillande. Nu mår jag lite bättre, har ingen feber och känner mig relativt okej.

Skulle egentligen vara med Linda ikväll men när jag hörde telefonen ringa orkade jag inte kliva upp ur soffan. Det kändes långt och kallt och bara allmänt jävligt.

Imorn ska jag hoppas på att må bättre, annars blir det en ny kur av tabletter. Woho! Sedan blir det fest och jag ska leva livet liksom.

Lördag ska jag jobba men det taggar jag ändå!

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: