steppix

Rockstar

Kategori: Allmänt

Nu sitter man här med en orange/brun/röd/blond hårfärg och är sjukt bakis. Tror fan jag aldrig har varit såhär bakis någon gång. En kille från söder är här och ska bo hör någon dag eller hur det nu var. Han verkar trevlig i alla fall.

Snart ska jag försöka bli mindre bakis och klä på mig ordentliga kläder. Måste få tag på Linda också för pappa kommer och hämtar oss vid två. Skynda, skynda.

Av det jag kan säga igår så är det nästan ingenting. Vi hade en hel flaska vin kvar, en ful tjej som tog munbloss var dryg och tydligen så snackade jag med en granne som Vanni kände, peppade Onskan och åt mackor när jag kom hem. Det måste ha varit en rolig kväll i alla fall.

Här bjuder jag på en bild.


Känner mig ungefär såhär. Skabbig, trött och less.

Men nu ska jag tagga Kittelfjäll!

Cya på söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: