steppix

Not my lover

Kategori: Allmänt

No more tears eller något, fast det känns bara som att jag ljuger. Helvette för pojkar.

I alla fall var jag hemma från skolan, hej hej mensvärk. Städade mitt rum men det blev inte klart. Åkte också på stan och träffade Linda. Köpte en tröja på bikupan för 15 kr, av värde kan jag säga.




Vi river djupa sår i våra liv. Jag har nästan börjat inse det som händer....

Det finns inga ord som kan beskriva, det är över och allt jag nästan vill säga är att jag hatar dig.. Det är såhär du skapar bråk, jag vill inte se dig igen.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    "Vi river djupa sår i våra liv"



    Det var väldigt fint skrivet.

    2009-08-31 | 21:06:57
    Bloggadress: http://maskrosb4rn.blogg.se/
  • Steppix säger:

    Jessica: Ja det kanske det är. Tänkte inte riktigt på det.

    2009-08-31 | 21:49:29

Kommentera inlägget här: