steppix

Knasigheter och kliande ögon.

Kategori: Allmänt

Fotograferingen idag gick inte så speciellt bra. Hoppas det går bättre imorgon, då kommer jun Linda vara med. Annars idag har jag varit med Joanna och vi har sett asstora korsspindlar. (Joanna vägrar tro mig att det var sådana spindlar.(SÅ HÄNG
INTE NER FÖTTERNA VID KAJEN FÖR DÅ ÄTER DOM DIG OCH DU DÖR!)

Gjorde ju om min design till rosa för att jag verkligen inte gillar rosa, ska också fylla denna blogg med super knasiga bilder på mig och mitt liv hade jag tänkt. Såklart också bilder från fotograferingarna.

Mitt öga kliar och snart ska jag röka och lägga mig i sängen. Vill verkligen somna snabbt ikväll så jag kan vakna upp imorgon.

Snart åker mamma bort i några dagar och då har jag ff, känns underbart!

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: