steppix

Jag är trött och trasig.

Kategori: Allmänt

Det var faktiskt kul igår. Fick skjuts med moppe till nydala och hämtade upp Linda och Awwe. Sedan satt vi på stora stranden och softade. Åkte sedan tillbaka hem med moppen och hämtade mina cigg som jag hade glömt. Sedan vandrade jag, Linda, Granis, Awwe och Frida hem till Ockas. Där var det i alla fall fest coh mycket trevlig stämning och folk. Drack inte så mycket, hade ju bara 2 öl och jag gav bort typ det mesta, men gott med öl var det minsann.

Klockan 02.00 drog vi oss hem och gosade med kattungarna, sedan sov vi.

Vaknade upp vid 12 med Linda och Awwe. Vi åt frukost och såg sedan på Sweet sixteen i typ 3 timmar. Vi plockade sedan ungefär 1 liter blåbär och sedan stack alla hem.

Nu sitter jag och vill sova som ett as men kan nog inte göra det, vem vet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: