steppix

Honey I'm home.

Kategori: Allmänt

Ja nu är jag hemma i Umeå igen. Det var helt galet i stugan och det kommer många knasiga bilder senare. Dock otroligt fula och jag varnar alla som fortfarande vill älska mig och Linda att inte kolla på bilderna.

Det vi gjorde var ju först att åka bil i ca 45 minuter. Vi kommer fram, röker en cigg och kollar oss runt på gården och så. Efter det är båda otroligt hungriga och ser på tv tills maten är klar. Kan inte säga att det vi såg på ägde direkt men ändå. Efter maten satte vi oss ute på altanen och lyssnade på musik, åt glass och hade roligt åt det mesta. Vi fick också i oss lite kaffe.

Efter att ha suttit ute i ett x antal timmar bestämde vi oss för att se film. Först att se var "Boy eats girl". Såklart satt vi båda och glodde sönder på killen som spelar huvudrollen som för övrigt ser ut såhär:



Efter det tog vi några rökpauser, såg på lite knasigheter och sist men inte minst "Sagan om konungens återkomst" med extra scener och hela skiten.

När vi hade vaknat vid halv ett ungefär så rökte vi som vanligt, såg klart filmen, åt mat, packade och sedan drog vi iväg mot umeå.

Allt som allt så ägde denna resa och vi kommer åka dit någon helg relativt snart igen. Nu ska jag äta middag snart och peppa denna kväll.

Hoppas eran helg har ägt lika mycket som min.

Cya

Kommentarer

  • ANNA PEDERSEN säger:

    Svar: Okej ja då är det oxå bra :) Jag menar alla slags motiv!

    2009-08-16 | 21:37:46
    Bloggadress: http://naannah.blogg.se/
  • ANNA PEDERSEN säger:

    Svar: Tusen tack! :)

    2009-08-17 | 11:48:43
    Bloggadress: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: