steppix

Bilder 15e Augusti - Kittelfjäll resan

Kategori: Allmänt

Här kommer alla knasiga bilder från resan jag och Linda hade till min stuga: (OBS! Vill varna alla som vill älska oss att det är extremt fula bilder på oss, så kolla inte om ni är rädda för att börja hata oss)

Här är dom:


Såhär ser det ut när man ligger i min säng och glor i taket.

Detta är min vägg. (Eller en del av den om man ska vara helt ärlig.)

Jag hade ju hittat sjukt coola strumpbyxor. (Nu är dom trasiga.)

Columbus softade.

Linda hade kul i alla fall.

Linda borde aldrig ha min kamera.

Gitarren var såklart med.

Solen gick ju ner, det var sjukt fint. (Sry, jag vet, min kamera är inte den bästa)

Det blev bilder i svart/vitt efter det. Det här är min nya pose som jag alltid körde med...nästan.

Linda var ju tvungen att göra sin drickarpose. (coolan var stängd)


Linda körde hårda stilen, fast hos ser så lame ut eftersom det är massa chips, dip och läsk där så det blev lite fail.

Columbus ville in och äta.

Vi tyckte att han var för fet, så det blev inge av.

Det tyckte Linda var asroligt och skrattade elakt efteråt.

Jag drog min snygga fjortis pose igen, det passade enligt mig.

Vi trodde vi hade hittat en sjuk film, "Döden på larvfitter". Det visade sig att den egentligen hette "Weels of terror". Inte lika coolt så vi kollade inte ens på den.

"Coffe and cigarettes", den perfekta filmen för oss tänkte vi. Det visade sig vara en knasig film. Men Iggy Pop var med ett tag i alla fall.

Posen kom igen.

Ungefär såhär mycket softade vi i pappas säng.

Tröttheten tog över och det blev lite knas.


Vi tog lite flängbilder. = Man slappnar av i ansiktet och skakar sönder. Sedan tar man en bild med blixt och man ser sjukt ful ut.

"I want cock"

Kaninen som tog lite för mycket droger. (Möjligen den bästa bilden ever)

Ett dåligt försök till min älskade pose.


Tja, fjortis?


Vi har en ny stil.

Min tröja ägde.

Psyko.


Columbus och Linda softade faktiskt.

Linda pratade i telefon ett litet tag. (Scheent)

Vi trodde att vi kunde flyga.


Eftersom jag är så awesome på att hitta saker, hittade jag pappas sambo Monicas lilla leksak.

Efter att vi hade sovit i pappas säng, (Som pappa egentligen skulle sova i = Pappa fick sova i min våningssäng utan kuddar, hehe) iaf efter att vi hade sovit så blev det en morgoncigg som vanligt.

Hyllan i mitt rum.

Jag hoppades att Monica skulle vara där i, men det var hon inte.

Sista bilden. Sedan åkte vi bil och sa max 10 ord till varandra, så trötta var vi liksom.







Kommentarer

  • Marina säger:

    Coffee and cigarettes äger ju!

    2009-08-18 | 18:16:07
    Bloggadress: http://warhola.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Marina: Jo, den var ju inte dålig. Men vi såg inte klart den, men vi ska nog se den igen hela någon dag.

    2009-08-18 | 18:20:34
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: