steppix

24/8 -09

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag mig i ordning som vanligt och tog bussen med Emmy ned till stan. Vi åkte sedan vidare till skolan och hade lektioner hela dagen. Den roligaste kursen som vi hade idag var sällskapsdjurskursen. Där fick vi bland annat hålla i 4 olika ormar, 2 ödlor, kaniner, marsvin, sköldpaddor och könsbestämma råttor. Såklart höll vi inte bara i djuren utan fick göra lite olika saker med varje djur. Det var väldigt roligt faktiskt. På lördag är det naturbruksdagen eller något, ska se om jag kan låna syrrans kamera så ni kan få se lite bilder på djuren.

Efter skolan tog jag det lugnt och senare på kvällen var jag med Linda, Tor och Joel. Det kom också hit lite folk för att kolla på kattungarna. Jag vill inte sälja dom små söta kattbarnen!

Nu måste jag faktiskt skriva klart min läxa om vargen och sedan se på Dexter som börjar om 3 minuter.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: