steppix

Underbara personer

Kategori: Allmänt

Som jag sa till Ludvig, " Jag har otroligt många vänner, men det är bara några som jag litar på, verkligen bryr mig om och älskar mer eller mindre."



Linda Lönnberg. - Det spelar ingen roll hur knasig du är, hur full du är eller hur mycket du inte kan se. Jag kommer alltid rulla på samma väg som du.



Josefin Valverius. - Vi har gått igenom otroligt mycket och jag litar på dig till 100%. Det finns absolut ingen annan som du och jag hoppas att du aldrig låter någon påverka hur du ska vara. Ingen kan vara perfekt, och ingen kan rädda hela världen heller. Men om det ska finnas någon så tror jag att det skulle kunna vara du.



Tobias Gissberg Knutsson. - Alltid älskat mig, även vid hårda tider. Finns där när han behövs. Dör du, dör en del av mig också. 

Joanna Von Bahr Jemth
. - Underbar tjej som jag kännt längst av alla mina nuvarande vänner. Alla vänner bråkar, men vi klarade oss igenom det värsta. Nu har vi bara en ljus framtid framför oss.



Marina Landström. - Du har varit med från början av mitt tonårsliv. Du har hjälpt mig med många saker, festat med mig många gånger och jag tror inte att det kommer bli ett slut heller.

Ps. Igår lagade jag våran dvd, den andra bra saken kommer jag inte ihåg just nu.

Kommentarer

  • Marina säger:

    Men finaste älskade stephanie! Puss på dig

    2009-04-14 | 19:01:13

Kommentera inlägget här: